Thursday, December 03, 2009

lamaran kedua~~

28th Nov 2009 - countdown to 6th Mac 2010......betul2 genap 100 hari lagi hari bahagiaku....

pada ptg 28 Nov 2010, aku pergi bersamanya ke majlis perkahwinan sahabat kami di muar...sebenarnya pada hari tersebut telah tercetus sedikit salah faham ant aku & dia....

selepas majlis tersebut, dia membawaku ke Tanjung Emas Muar, untuk berbicara hati ke hati....sungguh!! aku berada dalam keadaan yang amat keliru ketika itu...tidak banyak kata2 yang mampu aku lafazkan.....setelah beberapa ketika.......dia melamarku...lamaran kali kedua daripadanya lain sedikit dr yang sebelum ini....sebelum ini dia hanya melamarku melalui telefon.....tp kali ini diiringi dengan 3 kuntum bunga mawar merah......kelu lidah ku tanpa kata2.....aku hanya mendiamkan diri!! 
Ya!! kerana ketika itu aku KELIRU!!!....namun dia sabar menunggu......


abang....sabar la menanti....
akan sayang berikan jawapannya di suatu saat nanti....
insya-Allah, pasti!

No comments:

Post a Comment